Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Петрицин О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Петрицин О. Реалізація мультимедійних технологій на лекційних курсах при підготовці майбутнього вчителя технологій [Електронний ресурс] / О. Петрицин // Молодь і ринок. - 2014. - № 1. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_1_33
| 2. |
Петрицин О. Мультимедійне подання навчального матеріалу при підготовці майбутніх вчителів технологій [Електронний ресурс] / О. Петрицин // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_36 Викладено актуальні підходи щодо організації навчального процесу та фахової підготовки майбутніх вчителів технологій за умов застосування навчальних мультимедіа засобів (інформаційно-комунікаційних технологій навчання). Зроблено висновок: використання мультимедійних технологій посилює рівень мотивації навчальної діяльності студентів через підвищення наочності, емоційності, застосування активних, діяльнісних методів і форм навчання, актуальність та доступність інформації, розвиток рефлексії, персоніфікацію формального мислення, сприяння розвитку розумових дій.
| 3. |
Петрицин О. Можливості програми NetOp School у розробці і проведенні тестового контролю знань студентів [Електронний ресурс] / О. Петрицин // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 4. - С. 212-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_4_27
| 4. |
Петрицин І. Комп’ютерне тестування – одна з форм діагностики та перевірки успішності навчання [Електронний ресурс] / І. Петрицин, О. Петрицин // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_29 Розглянуто проблеми впровадження тестування з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Проведено системний аналіз організаційних проблем розробки і застосування технологій комп’ютерного тестування у вищій школі для контролю знань студентів.
| 5. |
Петрицин О. Ресурси інформаційно-освітнього середовища в процесі формування інформаційно- технологічної культури майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. Петрицин // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 191-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_25
| 6. |
Петрицин О. І. Роль і значення інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя технології [Електронний ресурс] / О. І. Петрицин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 383-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_82
| 7. |
Петрицин О. І. Мультимедійні навчальні технології як засіб формування професійних знань і вмінь майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. І. Петрицин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 388-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_81
|
|
|